Zoals jullie weten, kunnen we niet meer om het hitteplan heen. Wees alert en verstandig en let goed op jezelf en elkaar. Dan gaat het helemaal goed komen en wordt het een heerlijk weekend!
Ja, we weten het: het wordt écht warm.
We hebben nauw contact met de gemeente en vertrouwen op ons hitteplan. TAPT Festival gaat gewoon door zoals gepland. Help jezelf én elkaar: lees ons hitteplan, drink voldoende water, smeer je goed in en zoek af en toe de schaduw op. Zo maken we er samen een topweekend van.
Het wordt een tropisch festivalweekend.
Dat betekent volop genieten, maar ook goed voor jezelf zorgen. Drink genoeg water, eet regelmatig en blijf je insmeren. Wil je de grootste hitte vermijden? Kom dan gerust wat later, bijvoorbeeld na 17.00 uur. Dan is het nét wat aangenamer en kun je alles nog steeds volop meepakken.
Genieten is belangrijk, maar gezond thuiskomen nog belangrijker.
Alcohol en andere middelen vergroten de kans op uitdroging en oververhitting. Wissel je drankjes daarom regelmatig af met water. Voel je je duizelig, misselijk of krijg je hoofdpijn? Ga dan meteen langs bij de medische post bij de entree en wacht niet tot de klachten erger worden.
Let dit weekend extra goed op jezelf én op elkaar. Samen houden we het gezellig én veilig.
Team TAPT Festival 💜
