Lieve mensen.. TAPT Den Bosch en Alkmaar staan voor de deur en het wordt tropisch warm deze weekenden.. dat betekent: Hitteplan!
💦 Drink voldoende water, er zijn dit weekend extra waterpunten op het terrein en je mag een leeg flesje mee naar binnen nemen om deze te vullen
☀️ Zoek de schaduw op, we hebben voldoende schaduwplekken
🧴Smeer je regelmatig en goed in! We hebben zonnebrand klaarstaan bij de entree, maar je mag dit ook zelf meenemen (alleen tubes, geen sprays)
🚿 We hebben een sproeier op het terrein voor heerlijke verkoeling!
Om te laten zien hoe serieus we deze hitte moeten nemen, hebben wij ook bericht gekregen vanuit de gemeente en zij wijzen er ook op dat alcohol (en andere middelen) bij warm weer extra risico’s met zich meebrengen.
Wees dan ook voorzichtig en let op elkaar! Zo zorgen we er samen voor dat we veilig met elkaar kunnen genieten en een heerlijk zomers feestje kunnen gaan bouwen! WHOOOP!
Tot in Den Bosch of Alkmaar! 💜
